
Najczęściej zadawane pytania
w sprawie ochrony danych
osobowych Środki dotyczące
otwartego internetu Warunki dostępu
do nieruchomości w celu
zapewnienia w nich
telekomunikacji Procedura obsługi reklamacjiJakość usługUdogodnienia
dla osób niepełnosprawnychBezpieczeństwo w sieciSposób obliczania roszczenia
z tytułu jednostronnego
rozwiązania umowy Informacje dla
Operatorów
Telekomunikacyjnych
Styczeń- 2021
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 0 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 4 dzień 2 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 4 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 13 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 116.57/6.32 Mbps
Grudzień - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 4 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 22 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 9 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 14 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 114.91/6.21 Mbps
Listopad - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 8 dni 9 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 13 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 14 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 19 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 113.53/6.11 Mbps
Październik - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 12 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 4 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 12 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 111.82/6.00 Mbps
Wrzesień - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 14 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 4 dzień 14 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 3 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 14 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 107.16/5.69 Mbps
Sierpień - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 5 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 12 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 4 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 15 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 105.49/5.55 Mbps
Lipiec - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 20 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 4 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 16 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 7 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 104.80/5.53 Mbps
Czerwiec - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 9 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 11 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 21 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 8 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 103.37/5.41 Mbps
Maj - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 11 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 20 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 12 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 3 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 102.13/5.32 Mbps
Kwiecień - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 18 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 8 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 6 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 7 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 100.66/5.17 Mbps
Marzec - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 10 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 15 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 0 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 8 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 99.94/5.11 Mbps
Luty - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 20 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 1 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 10 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 98.98/5.03 Mbps
Styczeń - 2020
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 9 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 7 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 15 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 21 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 97.40/4.91 Mbps
Rok - 2019
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 2 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 2 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 13 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 7 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 130.68/6.31 Mbps
Rok - 2018
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 23 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 5 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 0 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 14 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 115.98/5.74 Mbps
Rok - 2017
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 22 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 21 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 17 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 96.81/4.83 Mbps
Rok - 2016
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 23 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 21 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 3 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 16 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 92.20/4.0 Mbps
Rok - 2015
•Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 23 godz.
•Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 2 godz.
•Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 23 godz.
•Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 16 godz.
•Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 81.76/3.28 Mbps