www.tvksm.pl
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
  12. 12
Informacja o jakości wykonywanych usług telekomunikacyjnych

Czerwiec - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 12 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 0 dzień 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 4 dni 3 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 15 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 102.86/5.39 Mbps


Maj - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 5 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dni 13 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 11 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 16 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 101.87/5.31 Mbps


Kwiecień - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 10 dni 19 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 20 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 18 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 22 godz.


Marzec - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 18 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dni 15 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 4 dni 18 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 23 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 99.52/5.09 Mbps


Luty - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 12 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 0 dni 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 3 dni 21 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 10 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 98.98/5.03 Mbps


Styczeń - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 0 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 9 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 14 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 4 dni 1 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 97.28/4.91 Mbps


Rok - 2019


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 19 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 7 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 14 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 20 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 85.32/3.99 Mbps


Rok - 2018


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 15 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 5 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 15 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 13 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 62.78/2.41 Mbps


Rok - 2017


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 2 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 5 dni 10 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 2 dni 23 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 91.35/4.35 Mbps


Rok - 2016


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 3 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 4 dni 3 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 2 dni 21 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 87.29/3.62 Mbps


Rok - 2015


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 6 dni 12 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 3 dni 11 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 75.85/2.90 Mbps


Biuro Obsługi Abonenta czynne:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 17.00
wtorek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Kasa czynna:
poniedziałek - piątek: 8.00 – 15.30
przerwa: 11:30 - 12:00

Copyright © 2009 - 2020 'TVK SM'
Telewizja Kablowa
Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu


ul. Piotra Skargi 1
86-300 Grudziądz