www.tvksm.pl
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10
  11. 11
Informacja o jakości wykonywanych usług telekomunikacyjnych

Styczeń- 2021


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 0 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 4 dzień 2 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 13 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 116.57/6.32 Mbps


Grudzień - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 4 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 22 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 9 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 14 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 114.91/6.21 Mbps


Listopad - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 8 dni 9 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 13 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 14 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 19 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 113.53/6.11 Mbps


Październik - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 12 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 12 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 111.82/6.00 Mbps


Wrzesień - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 14 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 4 dzień 14 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 3 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 14 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 107.16/5.69 Mbps


Sierpień - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 5 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 12 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 15 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 105.49/5.55 Mbps


Lipiec - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 20 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 3 dzień 4 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 16 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 7 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 104.80/5.53 Mbps


Czerwiec - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 9 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 11 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 21 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 8 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 103.37/5.41 Mbps


Maj - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 11 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 20 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 12 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 3 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 102.13/5.32 Mbps


Kwiecień - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 4 dni 18 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 8 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 6 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 7 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 100.66/5.17 Mbps


Marzec - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 10 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 15 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 0 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 8 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 99.94/5.11 Mbps


Luty - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 20 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 10 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 98.98/5.03 Mbps


Styczeń - 2020


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 5 dni 9 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 7 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 15 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 21 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 97.40/4.91 Mbps


Rok - 2019


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 6 dni 2 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 2 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 1 dzień 13 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 7 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 130.68/6.31 Mbps


Rok - 2018


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 23 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dni 5 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 0 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 14 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 115.98/5.74 Mbps


Rok - 2017


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 7 dni 22 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 21 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 1 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dzień 17 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 96.81/4.83 Mbps


Rok - 2016


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 23 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 1 dzień 21 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 2 dni 3 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 16 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 92.20/4.0 Mbps


Rok - 2015


Średni czas oczekiwania na podłączenie do Internetu - 9 dni 23 godz.

Średni czas oczekiwania na podłączenie usługi telewizji kablowej - 2 dzień 2 godz.

Średni czas usunięcia usterki - 1 dni 23 godz.

Średni czas usunięcia usterki dla 90% usterek 1 dni 16 godz.

Średnia przepustowość łącza abonenckiego do Internetu - 81.76/3.28 Mbps


Biuro Obsługi Abonenta czynne:
poniedziałek, środa, czwartek: 8.00 – 17.00
wtorek: 9.00 – 17.00
piątek: 8.00 – 15.00

Kasa czynna:
poniedziałek - piątek: 10.00 – 14.00

Copyright © 2009 - 2021 'TVK SM'
Telewizja Kablowa
Spółdzielni Mieszkaniowej w Grudziądzu


ul. Piotra Skargi 1
86-300 Grudziądz